MAN SA NOVIM LAVOMSve vesti »

 

Nemački MAN sutra na IAA u Hanoveru izlazi sa novim, mnogo izražajnijim logom lava na svojim kamionima i autobusima.

Kako je i najavio na konferenciji za štampu u julu, kojoj je prisustvovao i Autobusi.NET, nemački MAN će na ovogodišnjem sajmu IAA 2012 koji počinje sutra u Hanoveru, predstaviti inovacije u proizvodnom programu kamiona i autobusa. Ono što im je svima zajedničko, to je potpuno novi logo njihove maskote – lava.

Dobri poznavaoci i entuzijasti će odmah prepoznati remodelovan logo, nakon što je dugo vremena on stajao ispod tri slova „MAN“. Proizvodni logo MAN-a je bio stalno restilizovan kroz njegovu istoriju kako bi naglašavao socijlane trendove, inovacije u tehnologiji ili razvoj samog proizvođača. Restilizovanjem svog logoa, MAN naglašava dinamičnost globalnog razvoja i nove međunarodne izazove proizvođačima privrednih vozila, daje izražen vizuelni identitet efikasnosti, usluzi klijentima i entuzijazmu za proizvod – vrednosti za koje se brend MAN zalaže.

Fokus je na lavu, svetski poznatom znaku tradiciji i simbolu snage MAN-a, koji sada ima značajnu modifikaciju. Skinut je sa okvira da bi mu se dala nova istaknutija pozicija iznad slova. Ovim podizanjem siluete lava, on postaje mnogo dinamičniji. On odiše agilnošću i snagom kao vrednost dizajna današnjih vozila MAN. Slova takođe imaju novi stil i razlikuju se od dosadašnje tradicije. Sada su slova veća i vidljivija i oslikavaju samopouzdanje u kompaniju i njene ljude, individualni karakter MAN-ovih proizvoda i usluga. Novi logo će krasiti sve MAN kamione i autobuse.

Tekst: Saša Conić, Urednik portala Autobusi.NET

www.autobusi.net