Klasična „zavesarka“, koja nudi modularna rešenja za sve transportne zahteve, prevashodno je namenjena nacionalnim i dugolinijskim međunarodnim prevozima paletiranih tereta, a, osim velike korisne nosivosti i male sopstvene mase (od samo 5.940 kg), odlikuje se tehničkim unapređenjima koja olakšavaju i ubrzavaju manipulaciju teretom.
Na primer, klizna cerada se pomera izuzetno glatko (zahvalujući, između ostalog, i novom obliku valjaka koji klize šinom u krovnoj konstrukciji); spoljne grede imaju 30% veću čvrstoću; čelična zadnja vrata proizvedena robot-tehnologijom nude najviši nivo kvaliteta i preciznosti, uz poboljšanu nepropusnost.
Poluprikolica Profi Liner je pripremljena za teretna vozila budućnosti: visina spojnice za sedlo je promenljiva – od 1.050 do 1.170 mm (omogućeno zahvaljujući podesivom hodu); priključci prednjeg zida/krova i nosači bočnih stubova su sa šablonom rupa pa se mogu podesiti uz male troškove; bočne cerade i krovna cerada se (fabrički) mogu prilagoditi tako da se (po potrebi) lako može menjati visina tovarnog prostora, što Profi Liner čini veoma lakim za utovar 33 euro palete.
Pet pari središnjih stubova dele unutrašnjost poluprikolice na šest delova. Zbog lakog rukovanja – jednom rukom, bočni stubovi se mogu lako pomerati kako bi se omogućila opciona dvospratna transportna konfiguracija. Grede koje se ne koriste mogu se uskladištiti uzdužno između središnjih stubova , na isti način kao bočne daske.
Poluprikolica KRONE Profi Liner je dostupna sa specijalnom opremom za železnički transport –za brzine vozova do 140 km/h. KRONE je od 1999. godine počeo isporuku poluprikolica s kliznim ceradama pripremljenim za TIR zahteve korisnika koji posluju unutar i van Evropske unije, pa se optimizovana poluprikolica Profi Liner TIR može opremiti s više varijanti za „zaključavanje“ sajle, čime se sprečavaju neovlašćena otvaranja tovarnog prostora.
Vlasnicima ovog priključnog vozila će od značaja biti i to što je prva osovina (gledano od priključka na sedlo) podizna: spušta se po potrebi – kada je poluprikolica potpuno opterećena – i podiže kada je prazna ili delimično opterećena. Ovakvo rešenje omogućava uštedu u potrošnji goriva vučnog vozila (kotrlja se manji broj točkova, manji je otpor koji generišu pneumatici), a smanjuje se i habanje pneumatika jer nisu sve vreme u kontaktu s podlogom. Sve tri osovine na ovoj poluprikolici su iz portfolija KRONE, dakle, iz sopstvene proizvodnje.
Tehničke karakteristike standardne poluprikolice KRONE Profi Liner
Tip: SDP 27 elB50-CS
Opterećenje trna za priključak na sedlo: 12.000 kg
Osovinsko opterećenje: 27.000 kg (tehnički moguće)
Dozvoljena bruto masa: 39.000 kg (tehnički moguća)
Masa praznog vozila: oko 5.940 kg
Nosivost: oko 33.060 kg (tehnički moguća)
Visina kačenja na sedlo vučnog vozila: 1.050 – 1.200 mm (neopterećena poluprikolica)
Međuosovinski razmaci (1.-2./2.-3. osovina): 1.310 mm / 1.310 mm
Dužina pristupa tovarnom prostoru sa strane: 13.620 mm
Širina tovarnog prostora: 2.480 mm
Visina tovarnog prostora: 2.600 – 2.700 mm
Za više informacija, molimo obratite se na:
Sejari d.o.o.
Prekonoška 32 (ranije Autoput za Zagreb 15)
11199 Novi Beograd
011/26 08 700
info@sejari.co.rs